lördag 10 december 2011

Vilken dag :)

Utställningens öppnande
Dag 1..Sovmorgon...men sedan blev det en väldans fart
både på mig och Ida..och tre katter som fick så lov att hålla sig undan...

Packade ner kaffe, julmust och lite annat..bredsladd in på
närmsta storhandel för inköp av pepparkakor, glögg och marschaller..

Söderhamns Nytt låg i kassen...med ett intressant reportage..
äää..får väl läsa när jag kommer till stan...jo men tjenare, fick då ingen tid till det.

Det kan jag tycka var helt fantastiskt, för det som hindrade mig var ju alla trevligt 
besökande bekanta/ vänner som ville kolla in mina tavlor å snacka lite...

Blev faktiskt lite varm på ryggen där ett tag...skööönt
Ett stort tack å KRAMEN till min Ida som gjorde massor ;)

Verkligen roligt att ni kom till min utställningsstart
Stina fotade..till slut... ha ha

och det gjorde ju kuriren också...
Välkommen in på nytt mina vänner..eller du som ska komma

pannan står på ;)
Mvh Mats



2 kommentarer:

Anitha Östlund Meijer sa...

Jag skulle gärna komma, men avståndet är för stort. Får njuta av dina fotografier istället.
Kram

Unknown sa...

Kul att du följer här Anitha...ska fota lite mer under dagarna...glömmer kameran i villervallan..Kram tebaks