lördag 31 december 2011

Gott Nytt År

Solen sänker sig över Marmen

tror inte solen gör det på något annat sätt än den gjorde i går..
ska man vara petig å de ska jag...det är nog vi som snurrar..

Att ställa till med lite fest är inte helt fel..pang bom allt på en kväll
men det råkar vara så att det inte riktigt är min grej..
sprider gärna ut det i små portioner
 varje dag under åren om jag kan..


Ok..att det är lite extra roliga program på dumplatten
är ju rätt läckert och till de ha något smaskigt
att läska sig på är ju inte alls dumt..
Kvällen kan nog arta sig till att bli riktigt bra, så
till eder, mig själv och för tidräkningens skull
önskar jag oss..

 ETT GOTT NYTT ÅR

ps.vi hörs i morgon 
för sent i natt gör jag som vår jord
lägger mig å snurrar några varv och
vilar inför nästa dags fest


Kram från Mats







Inga kommentarer: