tisdag 6 december 2011

Mitt Söderhamn

Om du kollade på inslaget  " Så blir den till "
på mina foton  ( Facebook ) så har du följt denna tavlas brokiga väg.
Ett tag var jag inne på att måla en flygplans strid som säker kunnat bli bra.

Snabba ryck..lämnade in tavlan för inramning och hämtade den två timmar senare
lite skillnad i hur länge det tog för mig att måla den ca: tre veckor
Tack Vågbro glas

Men jag tycker bättre om den så här ;)


" Mitt Söderhamn "


Ok. då är det dax att färdigställa fler ...


fortsättning följer..Mvh Mats



2 kommentarer:

Anitha Östlund Meijer sa...

Jag gillar den så där. Den är ju jättefin. Det skall bli jätteintressant att se vad du kan tota ihop till min bok.
Just nu skriver jag mycket på nätterna.
ha det gott
Kram

Unknown sa...

Kul att du gillar den ;) Ja, jobba på nätterna känner jag igen..hoppas allt går bra med skrivandet så hörs vi vidare Mvh Mats