onsdag 18 januari 2012

Uppstigen

Som sig är brukligt i detta hem startas dagen
med kaffe och 3 cigg.

Intagandes frukost tidigast vid tre tiden.
Fortsätter sedan att dricka kaffe + röka mest hela dagen som paus i målandet.
Undrar gång efter annan över varför jag..."känner mig lite dålig"...ha ha / suck.. 

Jösses, vad håller jag på med !?
 Undrar nu över detta återigen, vad göra ?
Kanske inte är så svårt, kan ju börja med att sluta.
Vaknar oftast med ett helt sjyst mående, men denna morgonrutin 
är INTE ok.

"Kojjjjjkat"..sa han !

Näääjaaa..så här får det bli..
Har en ask cigg kvar..
Köper inga fler..Vägrar
Får jag väl se vad som händer..
Tänker helt enkelt inte låtsas om det hela..
Går ut på byn en sväng istället..

Kaxigt kanske..men det är nog det enda raka för Mig

Ha en fin dag ;)

2012 01 18









1 kommentar:

pipan sa...

Lyckas du med detta ska jag ta mig 17 hänga på också...för jag kan ju inte röka hos dig om inte du röker. Lycka till, älskling! Kram <3