torsdag 28 januari 2016

Genomförande av dröm :)

Ateljé
-------------
Har alltid velat haft en ateljé där jag kan husera obehindrat.
Och nu är jag på väldigt god väg.

 Här är det perfekt att stå och göra grunden på tavlan.
Som på den till vänster som jag gjorde igår kväll.

 Ta sig en kopp kaffe å kika på det jag håller på med
eller varför inte ligga ;)

Här tänkte jag mig att själva huvudmotivet ska målas.
Här blir det ingen spotify...cd och radio som gäller..så småningom vinyl.
Klura på motiv är också kul...har en egen plats för det :)
Bilderna är inte av bästa sort...kamerajäkelen strejkar
så det är från gammal mobil...investering behövs...eller hur !?
Hade gött å kika gärna in på kaffe / konstsittning :)

Ps...såna häringa verkar det gärna blir nuförtiden.



 Närbilder av dom nedan.
"Hamn utan inlopp"..olja på duk.

"Sjöslag i idyll" Olja på pannå.
ja så kan det gå.....

Hej så länge ;)




1 kommentar:

Sindre sa...

Spela Captain America utan registrering och gratis. Spelet rekommenderas endast till svenska deltagare.